Oala cu peretii dubli – Pentolino per bagnomaria


e un pentolino con pareti doppi ,nella pentola esterna bolle l’acqua e nella pentola interna si cuociano i cibi  con una cottura indiretta a temperatura inferiore a 100 C.Queste pentole sono utile per preparare glasse,zabaioni,crema pasticera,sciogliere il cioccolato e bollire il latte.E consigliato di mantenere la fiamma bassa  specie quando si scioglie il cioccolato.

este o ola cu pereti dubli care e foarte buna sa o aveti in bucatarie.Intre pertii oalei este apa care fierbe si incalzeste peretii interiori astfel se incalzeste mancarea  fara sa ajunga la temperaturi superioare a 100 C.Cu acest tip de oala se pregatesc:creme  pe baza de ou,glazuri,se topeste ciocolata se poate fierbe laptele fara sa iasa in foc….:e bine sa folositi foc mi sau mijlociu mai ales cand topiti ciocolata.

17 Risposte to “Oala cu peretii dubli – Pentolino per bagnomaria”

  1. Torta con macchinine – Tort cu masinute « Il Menu di Angela – Homepage Says:

    […] toate ingredientele in oala cu peretii dubli si amestecam ,cand s-a topit totul si s-a amalgamat acoperim […]

  2. Torta pipistrello -Tort liliac « Il Menu di Angela – Homepage Says:

    […] regatim crema : in oala cu pereti dubli puneti ciocolata si untul la topit ,amestecati totul si lasati sa se raceasca adaugati ,vanilia si […]

  3. Cioccolatini semplici – Bomboane de ciocolata « Il Menu di Angela – Homepage Says:

    […] nevoie de oala cu pereti dubli   ca sa topim ciocolata pe baie de aburi .Impreuna cu ciocolata punem la topit si […]

  4. Torta fresca alle pesche – Tort racoritor cu piersici « Il Menu di Angela – Homepage Says:

    […] veloce la Crema 2  in un pentolino per bagno maria mettiamo il burro a scioglersi ,aggiungiamo l’uovo mescolato con lo zucchero e il succo delle […]

  5. Cum facem frunzele de ciocolata – Come prepariamo le foglie di cioccolato « Il Menu di Angela – Homepage Says:

    […] ciocolata bucatele si o punem in oala cu peretii dubli ,la topit (sau o punem la bagno maria […]

  6. Tort de moda veche – Old fashioned chocolate cake « Il Menu di Angela – Homepage Says:

    […] crema : in oala cu pereti dubli  puneti ciocolata si untul la topit ,amestecati totul si lasati sa se […]

  7. Prajitura “Kinder pingui” – Dolce” Kinder pingui” « Il Menu di Angela – Homepage Says:

    […] glazura 1 ;punem in oala cu peretii dubli (sau pe baie de aburi) toate ingredientele ,amestecam pana cand sau amalgamat bine toate si s-a […]

  8. Ananas con banane – Ananas cu banane « Il Menu di Angela – Homepage Says:

    […] oala cu peretii dubli  sau pe baie de aburi ,punem galbenusurile amestecate cu zaharul brun  ,amidonul sau faina si […]

  9. Angela Says:

    bine ca mi-ai spus ca este si la Ikea,vrea sa o cadorisesc la cineva!

  10. matrioskasadventures Says:

    si eu trebuie sa-mi iau una, am vazut-o ( si ieftina) la Ikea.

  11. Angela Says:

    Ciao Anamaria, imi aduc si eu aminte ca toti care aveau minunata oala care fluiera ,aveau manerul ars…Oricum e o oala foarte folositoare ,cred ca pe aici nu se gasesc mai mari din cauza ca nu se obisnuieste sa se fiarba laptele.Cu siguranta in magazinele de specialitate se gasesc si marimi mai mari
    Multumesc de urari si toate cele bune in noul an!

  12. anamaria Says:

    Intradevar, e oala clasica de lapte.
    Inainte de ’89, in RO, era doar din aluminiu. Acum sunt din inox de la 0,75 l pana la 2,5 l.
    Oala ta are un lucru foarte bun: bucatica aceea metalica de sub maner, care apara manerul de foc. Altfel dupa vreo 2 minute ai simtii in toata casa mirosul de “maner ars”. Am patit-o eu pe cand aveam oale de aluminiu.
    Cele 2 oale, ale mele, ambele au manere de inox.
    Sa o folosesti sanatoasa!
    UN AN NOU FERICIT! cu cat mai multe bunatati pe acest blog.

  13. Angela Says:

    adry- eu am cumparat-o de la Lidl ,pacat ca e mica ( 1 l ) mai mari nu am gasit nicaieri am mai vazut si in magazinele mai mici de menaj.cum sa nu mi le amintesc pe vestitele oale care fluierau …erau o minunatie cand au aparut!

  14. adry Says:

    Angela, ce marca este oala asta cu peretii dubli? Pe aici n-am vazut in schimb mama in Romania are asa ceva!!
    O foloseste la fiert lapte sau la cremele fierte pentru prajituri!!!(ti le amintesti alea de aluminiu care fluiera cand fierbe laptele?)

  15. nicoleta Says:

    Adevarat , este foarte practica!
    La multi ani !
    Un An Nou cu sanatate si bucurii!


Lascia un commento