Tort Valentine’s day – Torta San Valentino


 La torta di San Valentino e una torta non solo molto scenografica ma anche buona!io lo preparata gia 3 volte ed e stata un succesone tutte le volte!

 Tortul Valentine’s day e  un tort pe care l-am pregatit cu ceva timp in urma, poate va mai amintiti de el, dar e atat de frumos incat e pacat sa nu-l postez si aici. Pe langa faptul ca e frumos sa stiti ca e si bun. Eu l-am pregatit de 3 ori si de fiecare data a fost un succes!

Ingrediente/ ingredienti

Inima alba/ cuore bianco

200g ciocolata alba/ 200 g cioccolato bianco
2 oua/ 2 uova
300 ml frisca/300 ml panna da montare
60 g zahar/ 60 g zucchero

7 g gelatina/ 7 g gelatina
150 g iaurt alb/ 150 g yogurt bianco
esenta lamaie/ aroma di limone

Inima neagra/ cuore nero

200 g ciocolata fondant/ 200 g ciccolato fondente
300 ml frisca/ 300 ml panna da montare
2 oua/ 2 uova
7 g gelatina/ 7 g gelatina
150 g iaurt alb/ 150 g yogurt bianco
60 g zahar/ 60 g zucchero

Preparare/preparazione

  1. Inima alba: amestecam galbenusurile cu zaharul, adaugam frisca nebatuta si punem pe baie de aburi.
  2. Punem foile de gelatina la inmuiate in apa rece, dupa cca 10 minute le stoarcem si le punem si pe ele in compozitia de pe baia de aburi si amestecam bine ca se incorporeze. Adaugam ciocolata alba si lasam sa se topeasca amestecand. cand s-a topit ciocolata luam de pe foc si lasam sa se raceasca.
  3. Adaugam iaurtul si esenta de lamaie.
  4. Batem albusurile spuma si le incorporam bine in asa fel incat crema sa iasa cat mai fina si fara “clabuci”.
  5. Punem compozitia in forma de inima si dam la rece. A doua zi incalzim forma in apa fierbinte (cateva secunde sant suficiente) si rasturnam inima pe o tava.
  6. Inima neagra: procedam in mod identic ca la inima alba
  7. Eu am folosit o forma mai mica pt inima neagra iar restul compozitiei l-am pus intr-o forma de budinca.
  8. Am taiat cu forma mica o parte din inima alba dupa care am pus inima neagra langa ea, am decorat cu fructe rosii si petale de trandafir.
  9. Puteti folosi forme de aceeasi marime, iar daca doriti, puteti colora inima alba cu ajutorul colorantilor alimentari.

ITALIANO

  1. Cuore bianco :mescoliamo i tuorli con lo zucchero ,aggiungiamo la panna non montata e mettiamo a bagno maria
  2. mettiamo la gelatina  nel acqua fredda e dopo 5 minuti la strizziamo e la mettiamo nell composto ,mescoliamo bene per amalgamare bene,aggiungiamo la ciocolata bianca ,quando e sciolta ,mescoliamo e ogliamo dal fuoco
  3. quando si e raffredata aggiungiamo lo yogurt e aroma di limone
  4. montiamo i bianchi e aggiungiamo al composto ,in un modo delicato
  5. mettiamo il composto in una teglia a forma di cuore e mettiamo a freddo ,per 12 h .riscaldiamo la teglia  per pochi secondi in acqua calda ( solo l’esterno)  dopo di che rovesciamo la teglia su un piatto 
  6. Cuore nero procediamo come con il cuore bianco
  7. per il cuore nero io ho usato una forma più piccoa ,il resto del composto lo messo in un altra teglia
  8. si possono usare anche cuori della stessa misura ,e il cuore bianco si puo colorare con l’aiuto dei coloranti alimentari

da Barbara

da Pichona

72 Risposte to “Tort Valentine’s day – Torta San Valentino”

  1. Ioana Bobes Says:

    se gaseste ciocolata fondant de cumparat pentru reteta asta sau e vorba de ciocolata menaj?

  2. Angela Says:

    Prego ,e speriamo che provi anche altre cose!

  3. Vanessa Says:

    Alla fine ho fatto ,in due giorni i due cuori ,buonissimi! Ho decorato con mirtilli e lamponi !Secondo il mio maritino e stata la miglior torta che ho fatto! Grazie mille!

  4. Angela Says:

    Deci is femeie umblata!bine ii si asa! Grazie!

  5. pichona Says:

    Sa sti ca nu esti doar pe facebook,asta ca sa o sti… esti peste tooooot ,forum,hotmail,yahoo si h5,na ! heeeeee

  6. Angela Says:

    Sant onorata ,ca ti-ai facut barbatelul fericit ,ca m-a pus pe faceebook…ce mai incoace si incolo sant incantata!Baci!

  7. pichona Says:

    mmmm…iubitelul meu barbatel a fost super incantat…. sa laudat la toti cu tortu care i la pregatit nevestica lui si la pus si pe facebook,heeee ,niciodata nu a pus o fotografie cu dulce dar de data asta a fost super incantat si eu sunt super bucuroasa…
    Am lucrat aproape doua zile si a ramas doar amintire din tortuletele mele,noroc ca am macar fotografiile,heeeeeeee
    pupicei si sa fi iubita!

  8. Angela Says:

    Pichona a pregatit acest tort,o astept sa ne spuna ce a spus iubitul ei sot!

  9. Angela Says:

    Ai grija de tine ,si mai ales de burtica!astept pozele!

  10. pichona Says:

    gata….cine se trezeste de dimineta departe ajunge… am inimioare de ciocolata ….dupa pranz le ornez….
    pozicile cred ca pe luni seara ,e ok?

  11. Angela Says:

    Emma ,trebuie sa ma scuzi ,sant plecata de foarte multi ani din tara si de multe ori nu ma exprim asa de bine.Ma refeream la smanatana pt frisca care nu e batuta!

  12. emma Says:

    foarte frumos! dar ce inseamna frisca nebatuta? PUDRA DE FRISCA? SMANTANA NEBATUTA?

  13. Vanessa Says:

    Ho comprato una formina a cuore ,provo a fare anche io questa meraviglia!

  14. Angela Says:

    Perfect Ina,ma bucur ca iti place tortul!

  15. ina Says:

    super,tortul,felicitari,foarte frumos

  16. ina Says:

    ha,ha,da,Angela,mesajul a ajuns,multumesc

  17. Angela Says:

    Spor la treaba ,Vasi draga!

  18. vasi Says:

    ffffffffffffffffffff frumos asta as vre sa ii fac surpriza la sotul meu.multumesc

  19. Angela Says:

    Grazie

  20. Vanessa Says:

    Bella ,bella ,bellisssima!!!!!Complimenti!

  21. Angela Says:

    cu placere!

  22. pichona Says:

    Auchan este si o sa mai merg si la un centru comercial unde stiu ca este un magazin cu ceramica sa vad ce forme gasesc.
    Multumesc frumos!

  23. Angela Says:

    Pichona- am vazut inimioara de ceramica la Gran Casa si inimioara de silicon la Auchan.Sper sa gasesti aceste magazine si la tine in zona

  24. Angela Says:

    Acum ca se apropie San valentino ai sanse mai mari sa gasesti prin magazine inimioare!

  25. pichona Says:

    ok,lasa ca o sa gasesc si eu,trebuie….cotrobai toata Italia,heeeee

  26. Angela Says:

    Pichona,draga ,dupa cum ai vazut eu am folosit o inimioara din silicon mai mare si una in ceramica mai mica .Inimioara din silicon am luat-o de la supermarket ,iar cea mica dintr-un magazin de ceramica.Daca chiar nu gasesti doua inimioare de marime diferita probeaza sa faci doua inimi de marime egala ,o sa fie oricum frumos!

  27. pichona Says:

    Se apropie Valentine’s day si as vrea sa fac acest tort….
    Angi ,de unde ai cumparat inimioarele?

  28. Angela Says:

    succes ,Stefania!

  29. stefania Says:

    complimenti…foarte frumos… o sa incerc sa-l fac sambata

  30. Angela Says:

    ciao Katie,din cate stiu eu si in Romania se gaseste gelatina,poate sa fie in forma de praf sau foi ,inainte de a o folosi trebuie rehidratata,adica pusa in apa rece timp de 5 minute(de obicei e scris pe plic cum sa procedezi) si se gaseste la alimentara
    baia de aburi este un mod de a pregati mancarea ,se face in acest fel :intr-o cratita mai mare pui apa si pui o alta cratita in ea pui cratitele pe foc ,in aceasta a doua cratita o sa pui toate ingredientele si ele se coc la o temperatura mai mica decat daca pui cratita direct pe foc .Daca ai oala de fiert lapte care fluiera poti sa o folosesti doar pe aceea ,

  31. katie Says:

    Angela… eu nu prea am inteles partea cu “baia de aburi” … si…foite de gelatina unde gasesc? ca …ma bate gandul sa folosesc budinca daca nu gasesc foite… scuza-ma ca nu stiu prea multe… oricum…e bestial tortul ..nici daca il fabricau nu iesea atat de frumos…

  32. katie Says:

    hey! Arata superb tortul… e cel mai frumos tort pe care l-am vazut vreodata si mai ales e ceva ce putem face si noi… nu e “fabricat”:P Multumim mult ca ai postat reteta;il voi incerca si eu Vineri… pup si sincere felicitari

  33. Angela Says:

    multumesc Simona!

  34. symona Says:

    e unul dintre cele mai frumoase torturi pe care le-am vazut vreodata.am cautat atatea retete dar niciun tort nu este ca al tau.FELICITARI

  35. Angela Says:

    Alina- exact ,nu e nici un blat ,dar nu e necesar,e foarte compacta aceasta mousse, se tine singura ,si apoi e asa de consistenta ca nu poti sa manaci in amestec cu altceva

  36. Alina Says:

    Bravoooooo Angi,arata de milioane tortul,petalele alea rosii fac intradevar bella figura.Am observat ca nu e nici un blat dedesubt.

  37. Angela Says:

    rosablu – multumesc ,sa stii ca e si foarte bun! se poate prezenta si in alte modalitati ,in cupe ,in forme mini de budinca…..

  38. Rosablu Says:

    Angela esti geniala!
    Este cel mai frumos tort pe care l-am vazut vreodata….:)))
    Felicitari!

  39. angela Says:

    petalele de trandafir sant adevarate,eu le-am cumparat de la florar ,am cerut sa-mi dea trandafiri ,rupti ,care nu mai putea sa-i vanda,asa ca nici nu am platit mult pt. ei.

  40. elena Says:

    petale de trandafır ..cum pot sa fac sı eu rost !sunt adevarate sau …? nıcı un tort nu mı-a atras ıntr-atat de mult atentie precum cel facut de tıne !!! aı creat o adevarata opera de arta!

  41. angela Says:

    grazie! 😉

  42. abramburica Says:

    Sigur e bun si la gust, da’ ca design nota 20!!!! E superb! Braooooo!!!!!!!!!

  43. Alexandra Says:

    prajitura

  44. angela Says:

    multumesc!

  45. robert Says:

    🙂 😉 :p =P~ 😦 :-& SupeR ToRt cEl mAi mInUnAt ToRt SUPEr

  46. laura Says:

    :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p fara cuvinte :p :p :p

  47. angela Says:

    lasa-l sa se intareasca bine si nu uita cand le scoti din forma sa ai grija sa nu se rupa .foloseste apa calda sau uscatorul de par.

  48. bubu Says:

    e deja in frigider.. sper sa iasa bine.. :p

  49. angela Says:

    nu ,trebuie tava in forma de inimioara!

  50. bubu Says:

    arata superb! 😉 trebuii musai tava din silicon?

  51. angela Says:

    eliza-sper ca o veti ajuta si voi pe mamica! 🙂

  52. angela Says:

    veronica-grazie dei complimenti!

    mery-sa ne spui cum a iesit! ciao

  53. mery Says:

    original, frumos, nu am cuvinte,l-am notat pentru sambata ….

    Felicitari!

  54. veronica Says:

    che torta romantica! complimenti per gli accostamenti!

  55. angela Says:

    natalia- ca sa pregatesc inimioarele am lucrat normal fara prea mult stress cred ca intr-o ora poti sa termini cu pregatirea lor, asa ca le poti pregati vineri seara,le lasi pana sambata dimineata sa se intareasca dupa care procedezi cu decoratul,aici e nitelus mai mult de munca ,eu am pierdut mult timp din cauza ca am pregatit totul pentru fotografiat si apoi nu stiam exact cum v-a iesi deci ma opream din munca pt. consult dar cred ca in mai putin de 2 ore poti sa-l decorezi

    lory-incearca la magazinele de menaj si la Metro ca acolo am vazut tava de silicon in forma de inima

    daca nu gasiti forme de marimi diferite folositi doua forme de aceeasi marime ,o sa fie bine si asa ,trebuie doar sa modificati putin designul.

  56. LORy Says:

    unde ati gasit forme? 😉

  57. angela Says:

    ella-cum sa scapam …eu cel putin am mai adaugat ….is fata strangatoare nu las nimic in farfurie! :p

  58. Ella Says:

    Vai ce bine arata!!!!!Felicitari!!!!

    Cred ca e si bun! O sa fac si eu!Foarte binevenit.Desi contine zahar si frisca (macar) nu contine faina.

    …ce ? voi deja ati si scapat de kilele in plus de dupa Craciun?

    😉

  59. angela Says:

    cornelia-multumesc de complimente!

    adry-grazie!

  60. Ioana Says:

    adry, am pus o limita de un vot pe zi, peste 24 ore vei putea vota iar 🙂

    am tot schimbat sistemul de votare in timp ca sa-l facem cat mai util; rolul voturilor dupa mine este de a reflecta calitatea unei retete, dar din nefericire au fost useri care au votata peste 50 de retete in (nu exagerez) 10 minute, si chiar daca a dat note de 5, ceea ce e super, probabil i-au placut pozele, nu mi se pare ca ajuta la “fata” siteului… tin foarte mult la credibilitatea lui si voturile ar trebui date – cazul ideal – dupa ce reteta a fost testata… ceea ce e imposibil. Eu nu pot controla ce face lumea, dar macar asa cand cineva voteaza, are doar un vot pe zi si sper ca-l va acorda cu mai multa atentie si discernamant

    cand vom crea conturi pentru useri, asta va fi cat de curand, cei care vor avea conturi vor putea vota linistiti oricate retete pe zi.

  61. adry Says:

    Vai ce frumos l-ai prezentat! Complimenti!!!

    P.S de ce la mine votul e inchis ca doar n-am votat? nu e prima oara ca vreau sa dau vot la retete si nu pot 😦 😦 😦

  62. cornelia Says:

    Iata ceea ce numesc eu ARTA CULINARA ! Felicitari! 🙂

  63. angela Says:

    grazie Cosmina-sper sa va inspire si pe voi!

  64. cosmina Says:

    super,super,super….azi deja am iesit sa caut forma de inimioara…am gast ceva dar nu ma convinge….oricum arata superb 🙂

  65. angela Says:

    Ancutza,Diana-multumesc frumos de complimente si il dedic tuturor celor indragostiti

  66. Diana Says:

    Mai lasat masca. E unul din cele mai frumoase torturi pe care le-am vazut. Felicitari!

  67. Ancutza Says:

    Super tare ! Felicitari ! Extraordinar de frumos! Esti o adevarata artista !


Lascia un commento