Tort cu ciocolata – Torta al cioccolato


tort-cu-ciocolata1

L’o preparatto per una cara amica a suo gusto e piaccimento.non deve essere tagliato per forza ,io l’o fatta per far si che la festeggiata si sentisse molto speciale

L-am facut pentru o prietena draga dupa gustul si placerea ei. Se poate face si o alta litera in asa fel incat sarbatoritul sa se simta special avand un tort in cu initiala numelui sau. Ideea de a taia tortul in acest mod a fost a lui Dani, era satul sa ma auda ca nu pot sa ma prezint cu un tort simplu de ciocolata si ca vreau ceva mai special.

Ingrediente necesare sunt pt. un tort in tava rotunda cu diametrul de 24 cm. Eu am facut o portie jumatate.

Ingredienti sono per una teglia con diametro di 24 cm ,io ho preparatto una porzione e mezza

Ingrediente/Ingredienti

 100 g migdale macinate/100 g farina di mandorle
150 g ciocolata amara/150 g cioccolato fondente
150 g unt/150 g burro
6 oua(6 uova
150 g zahar7150 g zucchero
120 g faina120 g farina
un praf de copt dizolvat in putin lapte/ lievito per dolci sciolto in poco latte
un borcanel de gem de caise sau piersici / un vasseto di confetura albicocche opp. pesche

Glazura/Glassa

4 linguri zahar praf/ 4 cucchiai zucchero a velo
1 albus/1 tuorlo

Preparare/preparazione

  1. Se bat albusurile spuma impreuna cu 75 g zahar si se pun deoparte.
  2. Untul si cu restul de 75 g zahar se freaca bine pana devin spuma.
  3. Topim ciocolata pe baie de aburi si asa calduta (nu exagerat de calda) o punem peste untul spuma.
  4. Adaugam unul cate unul galbenusurile si amestecam.
  5. Punem migdalele macinate amestecam bine.
  6. Adaugam putina faina si cate putin din albusurile spuma, amestecam si iarasi tot asa pana se termina spuma de albusuri si faina (in acest fel se incorporeaza in mod uniform).
  7. Punem praful de copt dizolvat in putin lapte si apoi turnam in tava si dam la cuptor timp de 45 min la 180C
  8. Cand e coapta o rasturnam si o lasam la racit. Dupa ce s-a racit o taiem in jumatate si o ungem cu gem si acoperim cu stratul de deasupra. Taiem in forma dorita (litera, inimia, steluta etc). Apoi pregatim glazura
  9. Glazura: frecam bine de tot zaharul praf impreuna cu albusul de ou, punem in seringa de patiserie si decoram tortul dupa placul nostru.
  10. Punem tortul asa cu glazura in cuptorul cald timp de 30 secunde dupa care il scoatem si il punem la rece pana ce il servim.

ITALIANO

  1. i bianchi e 75 g zucchero gli sbattiamo finche diventano sodi
  2. il burro e i restanti 75g zucchero gli mescoliamo finche  si scioglie lo zucchero
  3. scogliamo la cioccolata a bagno maria e la mettiamo sopra il composto di burro
  4. aggiungiamo uno ad uno i tuorlie mescoliamo
  5. aggiungiamo la farina di mandorle ,
  6. aggiungiamo una cucchiaiata di farina e una di bianchi montati ,mescoliamo piano,continuiamo finche sono finti gli ingredienti
  7. per ultimo mettiamo il lievito sciolto in poco latte ,mettiamo in una teglia imburrata e si mette a forno 40 minuti a 180 C
  8. si fa raffredare su una griglia ,quando e fredda si tglia e si riempie con la confeturra
  9. GLASSA-mescoliamo per bene l’albumme con lo zucchero si mette nella tasca del pasticiere e si decora a piacimento
  10. si mette la torta decorata per 30 secondi in forno caldo per   far indurire la glassa

pregatit de abramburica

pregatit de abramburica

25 Risposte to “Tort cu ciocolata – Torta al cioccolato”

  1. Tort cu masinute 3 -Torta con macchinine 3 Says:

    […] usato 2 porzioni di torta al cioccolato , una base per torta di 8 uova e beninteso tanto fondente di zucchero . Ho riempito con panna al […]

  2. Tort cu masinute 3 -Torta con macchinine 3 | Il Menu di Angela - Homepage Says:

    […] Torta Peppa Pig – To… su Tort cu ciocolata – Tort… […]

  3. Torta Peppa Pig – Tort cu Peppa Pig Says:

    […] Peppa Pig l-am pregatit dintr-o portie jumate de tort de ciocolata, un blat din 3 oua, frisca, fulgi de ciocolata, compot de visine si bineinteles fondant de zahar. […]

  4. Torta Peppa Pig – Tort cu Peppa Pig | Il Menu di Angela - Homepage Says:

    […] Peppa Pig l-am pregatit dintr-o portie jumate de tort de ciocolata, un blat din 3 oua, frisca, fulgi de ciocolata, compot de visine si bineinteles fondant de zahar. […]

  5. Torta con mascarpone e lamponi – Tort cu mascarpone si zmeura Says:

    […] un tort ciocolata /una torta al cioccolato […]

  6. Torta “Le gemelle”- Tort “Gemene” « Il Menu di Angela – Homepage Says:

    […] am facut 4 portii de tort de ciocolata pe care le-am stropit cu un amestec de apa cu zahar si nesquick.Am folosit 2 tavi de 28 cm si 2 tavi […]

  7. Torta con macchinine – Tort cu masinute « Il Menu di Angela – Homepage Says:

    […] 2 porti de tort de ciocolata/2 porzioni di torta al cioccolato […]

  8. Torta leone – Tort leu paraleu « Il Menu di Angela – Homepage Says:

    […] 3 portii de tort cu ciocolata /3 porzioni di torta al cioccolato […]

  9. Angela Says:

    dana,dupa cum ziceam e un blat care e bun chiar si fara nici un pic de glazura,crema….ma bucur ca ti-a placut!

  10. gitana Says:

    Intradevat foarte buna!!!!!!! Cu siguranta va fi un blat care il voi folosi si pentru alte torturi.

  11. angela Says:

    multumim! o seara placuta!

  12. abramburica Says:

    Sigur ca-s draguta! Multumesc pt. urari in primul rand. Mai aveam o buc. de cioco fondente (e care am pus si in compozitie) si nutella topite, din aia e crema cu care am “invelit” tortul.

  13. angela Says:

    uite ca abramburica a pregtit acest tortu si l-a decorat intr-un mod foarte dragut! sa-ti traiasca Constantino!

    daca esti draguta ne spui cu ce crema ai acoperit tortul?

  14. angela Says:

    asteptam cu nerabdare ,daca ai placerea fa si o poza cu rezultatul!

  15. abramburica Says:

    Merci Angela! Sigur ca imi place site-ul vostru, chiar daca nu scriu eu des si nu fac tot ce vad pe-aici .. de mancat, as manca cu placere tot ce executati voi!!! Am sa revin cu impresii dupa ce fac tortuletul … adica sapt. viitoare. Pupici!

  16. angela Says:

    e simpla de pregatit aceasta prajitura,iar rezultatul e fantastic!spor la treaba!ma bucur ca ai ales o reteta de pe acest sit!

  17. abramburica Says:

    Wooowww … tocmai cautam un tort/prajitura deosebita pt. o persoana deosebita… asta imi face cu ochiul, pare usor de facut. Imi mai placea si tortul Saturn, da’ mi se pare mult de bucatarit la ala …

  18. angela Says:

    ne bucuram foarte mult ca iti plac retetele nostre ,crede-ma asta e multumita cea mai mare pe care o avem dupa munca pe care o depunem! e bine ca ne faci publicitate si iti multumim pt. asta ,in curand o sa fie si o sectiune pt. pozele celor care au probat retetele noastre si atunci cu toti vor putea vedea ca nu e chiar asa greu sa bucataresti ,trebuie doar sa probezi!

  19. Ciprian Says:

    L-am facut si a iesit minunat. trebuie sa recunosc ca am asteptat 20 minute cum scrie si a fost un pic cam mult ptr-ca nu am scale la cuptor in Celsius si am incercat sa o potrivesc.

    Dar a iesit minunat tortul. Nu l-am mai taiat in forma ca de-abia am asteptat sa-l gustam si toata lumea a fost multumita.

    Sa stiti ca recomand cu placere si altor prieteni de-ai mei minunatele retete ale voastre.

    Cum am scris si la reteta cozonac cu nuca am multe imagini ale retetelor voastre pe care le-am incercat.

    Intr-adevar poate unele nu au iesit asa de estetice ca a voastre dar important este ca avem dovada ca retetele sunt minunate si oricine cu putina vointa le poate realiza.

    Multumesc fetelor.

  20. angela Says:

    dupa cum se stie reteta exacta de la Sacher e secreta,circula multe variante ,dupa parerea mea aceasta prajitura se aseamana foarte mult cu Sacher care am mancat in Viena.fa- o in forma rotunda ,umple-o cu gem de caise,pune peste ea ciocolata topita si ai sa vezi ca e mult mai buna decat multe Sacher care nu se aseamana deloc cu originalul.nu pot sa scriu pe aceasta prajitura Sacher deoarece nu cunosc reteta originala dar se aseamana foarte mult!

  21. camelia antoneta Says:

    🙂 cred ca este o prajitura buna ,o voi incerca chiar maine dar as dori si reteta prajiturii sacher

  22. angela Says:

    am uitat sa precizez ca e un aluat foarte asemanator cu cel de la tortul Sacher!

  23. angela Says:

    nu are nevoie,e foarte moale!

  24. Mona Says:

    dar nu se insiropeaza? 😦


Lascia un commento