Prajitura cu morcovi si nuci – Torta di carote e noci


torta di carote con noci (4)

un dolce ottimo per la colazione! ed e anche sanno!  di solito non mi piacciono i dolci con farina integrale ma  per questo dolce ho fatto un eccezione perche ne vale proprio la pena

este o prajitura potrivita pentru micul dejun.de obicei mie nu imi plac prajiturile cu faina integrala dar in aceasta reteta nici nu se  simte diferenta de gust.

Ingredienti / ingrediente

  1. 200 g faina integrala / 200 g farina integrale
  2. 150 g zahar brun / 150 g zucchero di canna
  3. 3 morcovi razaliti/ 3 carote grattugiate
  4. 2 oua / 2 uova
  5. 1/ 2 plic de praf de copt / mezza bustina lievito per dolci
  6. 3 linguri ulei/ 3 cucchiai olio
  7. 30 g unt / 30 g burro
  8. 6-7 nuci curatate  / 6-7 noci pulite
  9. 3 linguri lapte / 3 cucchiai latte
  10. un strop de sare/ un pizzico di sale
  11. un pic de nucsoara / un pizzico di noce moscata

Preparare /preparazione

  1. amestecam toate ingredientele
  2. punem intr-o tava de chec  unsa cu ulei  sau acoperita cu hartie de copt
  3.  dam la cuptor timp de 1 h la 170 C

ITALIANO

  1. mescoliamo tutti gli ingredienti
  2. mettiamo il composto in una teglia da plum-cake coperta con carta forno
  3. mettiamo nel forno a 17’C per cca 1 h

torta di carote con nocitorta di carote con noci (1)torta di carote con noci (2)torta di carote con noci (3)

00000001

gitana

18 Risposte to “Prajitura cu morcovi si nuci – Torta di carote e noci”

  1. Phoebe's Life's Art » Merenda light buona: ciambellone alle carote Says:

    […] (Aceasi reteta, dar tradusa pe blogul Angelei ) […]

  2. Angela Says:

    ciao Roxana,morcovi sant cruzi ,trebuie curatati ,razaliti si gata ,ii pui asa in prajitura si se coc deodat cu prajitra in cuptor!

  3. Roxana Says:

    Buna ziua, vreau si eu sa incerc reteta. Morcovii nu sunt fierti nu?
    Numai bine

  4. Angela Says:

    a facut si Vasi ca si Darius ,nu imi place ca e cu nuci ,a urlat ! dar nici el nu a lasat nimic in farfurie!

  5. gitana Says:

    in seara asta vreau s-o refac, ca s-a mancat tare repede. Lui Vasi, zice el, ca nu-i plac nucile. Mi-a zis ca urmatoarea sa o fac jumatate cu nuci si jumatate fara … dar cand m-am uitat in farfurie, nu am mai gasit nimic.

  6. Angela Says:

    ciao Margherita,benvenuta! sono felice che la torta sia piaciuta ,sono certa che in questo blog troverai anche altre ricette che faranno colpo su le tue nipotine!Un saluto da Angela!

  7. Margherita Says:

    sono rimasta veramente soddisfatta del risultato ottenuto, è stata la mia prima esperienza in fatto di torte dolci con verdura, è veramente ottima, le mie nipotine l’hanno mangiata con molto gusto, grazie, ciao, margherita

  8. Angela Says:

    ce bine,ma bucur nespus ! azi am facut o prajitura cu nuci si prune care o sa te cucereasca si pe tine ,deja e goala tava !

  9. gitana Says:

    Angela, le-a placut si colegelor mele prajitura 🙂

  10. Angela Says:

    fetelor nici eu nu am mai mancat niciodata prajitura cu morcovi in ea dar asta mi-a placut ,cu siguranta daca mai gasesc retete am sa le citesc cu atentie deoarece merita.

  11. Elena.N Says:

    Ce bine arata! Este un pic apropiata de “Negresa”.Ma tenteaza sa o fac si eu,dar nu promit .Nu stiu de ce,dar morcovul fiert nu prea imi place…Dar prajitura asta arata bine ,felicitari !

  12. matrioskasadventures Says:

    arata foarte apetisant, o s-o incerc cat mai curand. e ciudat ca desi imi plac morcoviii foarte tare( si cruzi) nu-mi amintesc sa fi mancat nici o prajitura cu morcov in ea.

  13. Angela Says:

    important e ca va place! si apoi e mai sanatos! asa sau facut marile descoperiri in bucatarie proband si incercand ! Sa va fie de bine!

  14. gitana Says:

    Angela, sa-ti povestesc ce am combinat. Ajung acasa, incep sa adun ingredientele; ma uit mai atenta pe punga cu faina: faina integrala cu 7 ceriale pentru paine …. acum zic … in reteta Angelei nu sunt cele 7 ceriale … si ce sa fac acum? sa astept pana maine? da de unde. Am pus si facut. O bunatate. Cu siguranta voi mai face … fara 7 ceriale.

    Multumesc pentru reteta!

  15. Angela Says:

    daca o faci sa imi spui daca ti-a placut!

  16. gitana Says:

    Eu, cel putin cred, ca am toate ingredientele in casa. Poate fac diseara.

  17. Angela Says:

    eu am gasit cam greu faina integrala ,dar acum ca am a trebuit sa o repet a doua zi ,ca le-a placut tuturor.

  18. gitana Says:

    Trebuie sa fie bun! Nuci am in casa, poate il fac zilele acestea.


Lascia un commento