Snocciola ciliege – Ustensila pentru scos samburi cirese /visine


Un aiuto pratico e veloce per togliere i noccioli alle ciliege ,in questo modo le torte e le marmelatte saranno di più facile esecuzione. Questo snocciolatore mi e stato regalato da mia sorella Paula,grazie mille,baci!

Cu ajutorul acestei ustensile o sa va fie mult mai usor sa scoateti samburi de la cirese sau visine ,in acest fel o sa aveti mai mult spor la pregatirea compoturilor,dulceturilor si a prajiturilor cu cirese!Pana una alta draga sora iti multumesc de acest cadou ,am pregatit o prajiturica cu cirese tare buna ,iti trimit o felie si tie!

8 Risposte to “Snocciola ciliege – Ustensila pentru scos samburi cirese /visine”

  1. Angela Says:

    Ciao Rosy ,beata te che ai la fortuna di avere un ricco albero di ciliege!Sto aggegio e molto utile !Sono felice che le mie ricette ti fanno incuriosire e ti dico di provare ,vedrai che ne vale la pena!

  2. Rosy Says:

    Ciao, anch’ io lo sto cercando questo attrezzo, la mia pianta di ciliegie me ne ha regalate tantissime per farne torte e marmellate, adesso copierò anche la ricetta della tua crostata che mi sembra buonissima e un po’ insolita con le nocciole nell’ impasto assolutamente da provare, ce ne sono tantissime di ricette da provare nel tuo blog, passo spesso a curiosare.

  3. Angela Says:

    Am vazut si altele mai smechere ,cu cutiuta unde cad samburi ,dar la cate cirese culegem noi ,asta e perfecta!

  4. gitana Says:

    Mi-ar trebui si mie aceasta ustensila. Poate pana la anul o voi gasi si eu.

  5. Angela Says:

    Draga Paula ,la noi au aparut ciresele inca din aprilie ,dar erau nitel cam scumpe asa ca le-am gustat doar pe cele din mai !Multumesc inca odata!
    Ina -important este sa scoata samburele cu energie ,si sa nu se rupa varful metalic.

  6. retete_ina Says:

    ce dragalas,am cumparat si eu zilele trecute dar al tau e mai frumos

  7. paula Says:

    deci sa inteleg ca la voi au aparut ciresele de mai!
    ce buneeee!
    ustensila se poate folosi si la masline. Te pup!

  8. Snocciola ciliege – Ustensila pentru scos samburi cirese /visine Says:

    […] Read the original here: Snocciola ciliege – Ustensila pentru scos samburi cirese /visine […]


Lascia un commento

