Spaccanoci – Ustensila pentru spart nucile


Ci sono molto modi per spaccare le noci ,ma io preferisco l’aggegio con la testa marrone ,dato che tratiene i gusci delle noci che cosi non mi riempino la cucina .Grazie alla molla non serve avere una forza brutta ,insoma anche io ci riesco a spaccare le noci in poco tempo e senza fare un disatro in cucina quindi lo raccomando a tutti.

Sant multe moduri ca sa spargem nucile ,dintre toate eu prefer clestele care are varful maro ,deoarece tine inauntru cojile de la nuci care nu se mai imprastie prin toata bucataria .Datorita arcului care il are nu este nevoie de prea multa forta  asa ca si eu reusesc sa sparg nucile fara sa fac mizerie in bucatarie.

7 Risposte to “Spaccanoci – Ustensila pentru spart nucile”

  1. math games Says:

    post not working in firefox

  2. Angela Says:

    Ciao Adry ,l-am luat dintr-un magazin de articole pt casa din Elvetia! Si acum imi pare rau ca nu am luat doua!

  3. adry Says:

    Si mie tot ala maro imi place!!! Culmea eu am modelul celalalt, dar cel indicat de tine mi se pare mai practic! Unde l-ai gasit?

  4. Spaccanoci – Ustensila pentru spart nucile Says:

    […] Original post: Spaccanoci – Ustensila pentru spart nucile […]


Lascia un commento

