Tort cu lumanari – Torta con le candele


questa torta e un millefoglie semplice decorato con delle candele fatte con un impasto  a piacere ,può essere pan di Spagna,bisquit ,oppure come ho fatto io usando la torta limoncina.decorate le candele a piacere con del marzapane colorato oppure  pasta MMF  e la torta diventera una torta  speciale!non serve essere grandi artisti ma di sicuro  il festeggiato(a)  apprezzera

este un cremes simplu decorat cu lumanari pregatite din aluat  care va place mai mult pandispan,bisquit,sau cum a folosit eu prajitura cu lamaie ,ca e mai acrisoara ,am invelit aluatul in fondant MMF ,dar puteti folosi pasta de zahar  colorata ,sau martapan,in acest fel simplu  o prajitura simpla se transforma intr-un tort pentru ocazii speciale.cu siguranta musafiri au sa aprecieze.

Ingrediente /ingredienti

  1. 1 cremes / 1 millesfoglie
  2.  o prajitura cu lamaieuna torta limoncina
  3. 400 g fondant MMF  de diferite culori/ 400 g pasta MMF di diversi colori
  4. frisca batuta / panna montata

Preparare/preparazione

  1. pregatim cremesul ,eu ca sa fie ma rezistent tortul am mai adaugat o foaie in mijloc ,avand in acest fel 3 foi si doua straturi de crema,am pus la rece in frigider
  2. am  pregatit prajitura cu lamaie ,dar de data aceasta am facut-o in tava de la aragaz ,in acest fel era mai usaor de taiat
  3. cand s-a racit prajitura am taiat cu  3 pahare cu diametru diferit ,cercuri pe care le-am suprapus  formand lumanarile.Daca doriti intre ele puteti pune  crema sau frisca
  4. am intins  fondantul intr-o foaie subtire si am invelit lumanarile ,le-am aranjat peste cremes ,le decorati cum doriti
  5. am imbracat cremesul in frisca ,am dat la rece

ITALIANO

  1. ho preparato il millefoglie ,solo che questa volta per avere  una torta resistente ho messo in mezzo un altra  sfoglia ,avendo cosi 3 sfoglie e due strati di crema,
  2. ho preparato la torta limoncina ,solo che per poterla tagliare meglio lo messa in una teglia grande (quella del forno)
  3. quando la limoncina sie raffreddata  con l’aiuto di 3 bicchieri con il diametro differito  ho tagliato dei cerchi che ho usato per fare le candele,se volete tra le fette aggiungete una crema
  4. ho stesso il fondante con un mattarello e ho rivestito le candele,decorate a piacere
  5. con la panna ho coperto tutta la torta e l’o messa nel frigo

6 Risposte to “Tort cu lumanari – Torta con le candele”

  1. Angela Says:

    multumesc,rosablu!

  2. Rosablu Says:

    Yammyyy Angela…ce bine arata!

  3. Angela Says:

    multumesc,draga matrioska!

  4. matrioskasadventures Says:

    ce simpatice sunt lumanarile astea! la multi ani!

  5. Angela Says:

    multumesc

  6. gitana Says:

    Faina idea cu lumanarile pe tort!


Lascia un commento

