Aperitiv floarea soarelui – Antipasto girasole


 

floarea-soarelui

verdura in aspic hanno fatto in tanti ,io ho fatto solo una presentazione innovativa.spero vi piaccia e che sia fonte di inspirazione

Aceasta este o reteta creata de mine, e originala prin modul de prezentare, carne si legume in gelatina au mai facut si altii in diferite variante. Doresc ca acesta reteta sa va inspire.

Ingrediente/Ingredienti

 ardei galben/peperone giallo
zucchina (dovlecei)/zucchine
carne vitel/polpa di vitello
gelatina/gelatina alimentare
morcov/carota
otet/aceto
mazare/piselli

Preparare/Preparazione

  1. Se coace ardeiul in cuptor si se curata de pielita
  2. Se taie cubulete morcovul, se curata zucchina (coaja nu o aruncam ) si se taie marunt. Le punem la fiert impreuna cu cateva boabe de mazare, punem si coaja de zucchina si putina sare. Dupa 6 minute scurgem de apa acoperim cu apa rece (cu gheata) si stropim cu un amestec de otet alb si apa.
  3. Punem carnita taiata marunt la foc, adaugam vegeta si cand e fiarta punem si gelatina (folosim instructiunile de pe plic).
  4. Ungem forma cu putin ulei si incepem sa aranjam floricica.
  5. Punem peste legume putina supa cu gelatina si dam la rece.
  6. Amestecam restul de legume cu carnita si putina supa cu gelatina si turnam peste floare, cu atentie sa nu se miste floarea.
  7. Dam la rece pana a doua zi.
  8. Pentru a scoate mai usor floarea din forma folosim phonul sau apa calda

ITALIANO

  1. si cuoce il peperone a forno e si pulisce
  2. puliamo la zucchina e la buccia la teniamo da parte.la zucchina e la carota le tagliamo cubetti e l mettiamo a bollire con dei piselli .mettiamo dentro a bollire anche la buccia di zucchina.saliamo e dopo 6 minuti di ebolizione,butiamo l’acqua aggiungiamo acqua fredda(ghiaccio) e un miscuglio di aceto e acqua .facciamo cosi per mantenere un colore vivo alle verdure
  3. facciamo bollire la carne tagliata a dadini ,aggiungiamo un dado per insaporire e versi la fine mettiamo anche la gelatina(seguiamo le instruzioni della confezione)
  4. la forma la spalmiamo con de olio e cominciamo a sistemare il fiore.,i petali con il pepperone giallo e le foglie  le facciamo con la buccia di zucchina e le carote a dadini in mezzo
  5. sopra il fiore mettiamo un po’ del brodo con la gelatina(cca 0,5 cm) e mettiamo a rafredare
  6. amalgamiamo resto della verdura con la carne e si mette sopra insieme al brodo
  7. lasciamo rafredare tutta la notte
  8. per tirare furi meglio il fiore usiamo l’asciuga capelli che passimo intorno alla teglia

 

42 Risposte to “Aperitiv floarea soarelui – Antipasto girasole”

  1. Claudia Says:

    Ce reteta super-originala si extra-aratoasa de aperitiv!!! e mortala! o sa ma lansez si eu pentru decorarea unei salate de boeuf! trebuie sa gasesc un recipient transparent pt. salata de acelasi diametru cu forma decorului de gelatina si legume.

    • Angela Says:

      Multumesc mult,Claudia! Cand o vei face o sa fie sigur un succes!E nevoie de putina rabdare dar e atat de aspectuoasa ca merita!

  2. Angela Says:

    Grazie!baci!

  3. pichona Says:

    am ramas tablou…muta…
    frumos,felicitari!!!!

  4. Angela Says:

    Grazie mille a tutte!

  5. Vanessa Says:

    E meravigliosa!Mai vista una roba cosi! Complimenti vivissimi!Nel mio ufficio e adesso un viavai di colleghe che ti fanno un sacco di complimenti .

  6. Angela Says:

    ma bucur ca iti place!

  7. Retete cu poveste Says:

    Wow, am stat si-am analizat fiecare petala. Felicitari pentru rabdare, dar mai ales pentru idee. Grozav!
    Cred ca in curand voi merge sa imi iau ceva din frigider, nu mai pot de pofta, o sa mi se faca foame, de-a dreptul.

  8. Rosablu Says:

    Talent, pasiune, rabdare…
    Esti fenomenala draga Angela!

  9. Angela Says:

    multumesc

  10. Mara Says:

    salutare, a gasit cineva, pana la urma, forma de acest gen, pe la noi prin super- hiper- marketuri?? Cred ca si un desert cu fructe ar fi spectaculos in forma asta!!! as face daca as avea forma…..

  11. angela Says:

    eu am facut un desert cu fructe ,asemanator

  12. angela Says:

    cio mariana,multumesc mult de aprecieri!da,forma se gaseste in comert,e drept eu am cumparat-o in Italia .

  13. MARIANA Says:

    Este cel mai frumos aperitiv pe care l-am vazut,pare ireal as vrea s-a te intreb de unde ai luat forma ,se gaseste in comert? FELICITARI 🙂

  14. angela Says:

    Rodica-multumim!

  15. rodica Says:

    buna! imi pare bine ca am dat peste acest forum,toate preparatele sunt minunate,dar “floarea soarelui”este minunata .am sa incerc si eu ,felicitari. defapt la toate fetele aveti retete interesante felicitari rodica

  16. angela Says:

    eliza-pana una alta pe acest sit nu se pot posta retete ! se pot scrie comentarii la retetele noastre .

  17. eliza Says:

    😉 🙂 :p e f.f.f. gustos cred!dar spuneti-mi cum sa trimit retete!help😦 nu stiu cum!dar totusi sunt fericita ca am gasit siteul acesta!🙂 😉 :p (*)

  18. angela Says:

    lucica- in primul rand daca legumele sant deja racite gelatina nu prinde culoare .in al doilea rand daca nu ai gasit forma de floarea soarelui cred ca trebuie sa probezi cu alte forme sau sa incerci sa faci pe fundul unei oale normale desenul de floarea soarelui . nu o sa iasa asa de perfecta dar sant sigura ca v-a fi apreciata !

  19. lucica Says:

    “Amestecam restul de legume cu carnita si putina supa cu gelatina si turnam peste floare,” Daca punem supa cu gelatina din amestecul de legume si carne nu-si va schimba culoarea pt a pune deasupra pe floare?

  20. lucica Says:

    as vrea sa fac si eu floricica asta ca arata super dar nu am gasit farfurie in forma de floare cum as putea face fara aceasta farfurie sa iasa si bine?

  21. angela Says:

    noi santem aici cand vrei viziteaza-ne . spor la treba ciao

  22. nely Says:

    Buna ziua

    Imi pare asa de bine ca am dat peste voi ,mi ar face placere sa corespondez cu voi am vazut retete interesante ,alm sa incerc si eu “floarea soarelui”,arata super floarea soarelui si nunumai ea toate retetele felicitari

  23. angela Says:

    mery-multumesc de complimente,cand m-am casatorit nu eram asa brava in bucatarie ,cu timpul m-am invatat!

  24. mery Says:

    ;arata bine ca si tine……felicitari…asa i-ai furat inima sotului….)

  25. angela Says:

    daca condimentezi bine gelatina ,si mai ales daca umpli bine de tot tava cu alte bunatati nici nu se mai simte gustul gelatinei

  26. Micle Adrian Says:

    FFF bine arata, dar gelatina in cantitatea aceea cred ca ii schimba putin gustul la bunatatile din preparat.

  27. daniel Says:

    mmmmmmmmmmmm,ce bunatate abea astept sa o gust🙂

  28. angela Says:

    multumesc mariana!esti o dulce

  29. mariana Says:

    ce minunatie …😉 felicitarile mele

  30. angela Says:

    da e din silicon,cand ai oaspeti si o pui in mijlocul mesei e o minunatie ,eventual poti inbunatati gustul gelatinei il faci pe placul vostru!

  31. Ella Says:

    trebuie doar sa cumpar forma din aia.Am vazut pe undeva prin oarece magazin ,din silicon e facuta,da?

  32. angela Says:

    si e si buna!😉 si daca ai rabdare nu e complicata de facut!

  33. Ella Says:

    wooow ce bine arata!!!

  34. angela Says:

    marinela,sper sa te revedem pe acest sit ca la TV-e cam greu,retetele mele sant aici ,zi de zi adaugam ceva nou ,cu rabdare poti gasi multe idei interesante ,atat eu cat si Ioana incercam sa propunem retete noi,interesante si prin explicatiile noastre sa fie cat mai usor de realizat

  35. marinela barza Says:

    🙂 Esti o grozava,si iti spun asta cu toata admiratia.Eu am o emisiune de gastronomie la tv.locala si iti promit ca voi prezenta aceasta reteta Chiar merita.FELICITARI!!!Daca vrei poti sa-mi scrii si alte retete iar eu le voi prezenta in emisiune.

    Pupici

    Marinela.

  36. angela Says:

    mary,asa repede desi e in afara subiectului iti spun sa-i faci un ceai care curata ficatul,iei o lamaie o storci bine coaja o tai bucatele mici si o fierbi in cca 150 ml de apa timp de 10 minute ,strecori si adaugi sucul de lamaie o lingura de miere si il dai sa bea.si sotul meu are probleme cu ficatul ,multe dintre retetele mele sant cu grasime putina special pt el.

  37. Mary Says:

    Salut ma numesc Maria , ash vrea un ajutor , Sotul e are probleme cu ficatul shi ash vrea sa aflu ceva recete dietetice . va multumesc mult 🙂

  38. Angela Says:

    e tare greu sa o tai pt. a o servi,ti-e mila!

  39. Ioana Says:

    pare ireala, zici ca e bibelou nu mancare


Lascia un commento

