Biscuiti veseli – Biscotti anguriotti


 

biscuiti-veseli51

sono carini e buoni  per le feste dei bambini succeso assigurato .dopo un idee di araba.

In forma de pepene verde vor fi foarte apreciati de toti copiii dar va puteti juca dupa bunul plac si sa creati forme distractive. Sunt foarte gustosi mai ales cu un pahar de lapte.

Ingrediente/ingredienti

 150 g unt la temperatura camerei/150 g burro a temperatura ambiente
120 g zahar/120 g zucchero
265 g faina/265 g farina
aroma de vanilie/vanilia
coaja lamaie/buccia limone
1 lingurita praf de copt/ 1 cucchiaino lievito per dolci
un strop de sare/un pizzico di sale
cateva bucatele mici de ciocolata/ qualche pezzetino di ciocolato
coloranti alimentari/coloranti alimentari

Preparare

  1. Untul il amestecam cu zaharul si sarea pana obtinem o crema.
  2. Adaugam praful de copt si faina plus aromele si facem un aluat, nu mai adaugam faina, eventual pentru a putea lucra mai usor aluatul presaram mainile cu putina faina
  3. Ca sa facem feliile de pepene trebuie sa impartim aluatul in trei parti: una mare, una mijlocie si una mica. Coloram partea mai mare cu rosu, cea mijlocie cu alb si partea mai mica cu verde. Le invelim in pelicula si le dam 2 h la frigider.
  4. Eu am facut doua portii asa ca o portie am facut-o sub forma de feliile de pepene iar cealalta am colorat-o dupa placul meu: galben, alb si albastru. La fel dupa ce am colorat aluatul l-am lasat la rece in frigider 2 h. Nu uitati cand folositi colorant alimentar sa utilizati manusi de unica folosinta ca sa nu va patati mainile.
  5. Cand e rece aluatul puteti incepe sa lucrati cu el. Ca sa formati feliile de pepene faceti un sul din aluatul rosu de cca 9 cm, aluatul alb il intindeti intre doua foi de pelicula si formati un dreptunghi de cca 22X9 cm, inveliti sulul rosu in aluatul alb. Faceti un alt dreptunghi din aluatul verde de cca 26X9 cm si inveliti in el sulul alb-rosu.
  6. Dati la rece peste noapte. Puteti sa-l tineti la frigider chiar si 2-3 zile pana cand aveti nevoie.
  7. Pentru restul formelor lasati insipratia sa curga dupa bunul plac si cereti ajutor copiilor care vor fi fericiti sa se joace impreuna cu voi.
  8. Sulurile astfel pregatite le taiati discuri la grosimea de 0,5 cm, zdrobiti putina ciocolata si puneti bucatele mici de tot peste partea rosie ca sa formati samburii pepenelui. Dati la cuptor 10 minute la 180 C.
  9. Cand le scoateti taiati in jumatate discurile cat sunt inca calde dupa care le lasati la racit.
  10. Ca sa ii puteti agata in brad lasati biscuitii intregi si imediat dupa ce ii scoateti din cuptor cat sunt inca fierbinti le faceti o mica gaurica pe o margine ca sa puteti sa le puneti un snur. Snurul il puneti cand sunt reci biscuitii.

ITALIANO

  1. mescoliamo il burro con lo zucchero e il sale finche diventano crema
  2. aggiungiamo il lievito per dolci,la farina,gli aromi e impastiamo.non aggiungiamo farina,caso mai ci mettiamo un po’ di farina sulle mani per lavorare meglio
  3. dividiamo l’impasto in 3 parti :una piccola ,una media e una grande.coloriamo la più grande di rosso,la media bianca e la picola verde.li copriamo con la pelicola e in frigo per 2 ore
  4. io ho fatto due porzioni,una a forma d anguriotti e l’altra lo fatti dei altri modelli.quando usate i coloranti alimentari e bene avere i guanti
  5. fatte un cilindro da la pasta rossa di cca 9 cm ,la pasta bianca la stendete con un matarello tra due fogli di carta forno finche oterete un retangolo di 22 cm /9 cm ,rotolate dentro il rotolo rosso.fate un altro retangolo verde di 26 cm /9 cm .rotolate in mezzo il rotolo bianco-rosso
  6. mettete a freddo per tutta la notte.si mantiene nel frigo anche per 2-3 giorni
  7. prendete il rotolo e lo tagliate a fette di 0,5 cm .con dei pezzi di ciocolato fate i semi del anguria,metete a forno a 180C per 10 minuti
  8. tirate fuori i dischi e tagliateli a metà finche sono caldi

 

 

biscuiti-veseli11biscuiti-veseli21biscuiti-veseli33biscuiti-veseli41biscuiti-veseli61biscuiti-veseli71biscuiti-veseli9

18 Risposte to “Biscuiti veseli – Biscotti anguriotti”

  1. angela Says:

    se poate si fara coloranti ,dar chiar asa cate odata mai exageram si noi! oricum recunosc ca in ultimul timp dam tot mai mult dam atentie la calitatea alimentelor!

  2. Adrian Says:

    Coloranti alimentari? Va rug mult, nu ii mai folositi! Cancer curat,oricat de “alimentari” or fi! Cred ca ar trebui sa renuntam macar la acele substante si adaosuri care nu sunt obligatorii. Dar ce este obligatoriu? Numai cea ce vrem noi sa fie. Ar trebui sa mancam mult mai sanatos, nici nu ne dam seama cat de mult rau ne facem! Nu se poate fara coloranti?

  3. angela Says:

    sigur nepotei o sa se bucure mult!pe langa frumusete sa stii ca sant si foarte buni ,eu am facut mereu 2 portii ca rezista mult daca ii pastrezi in cutii de metal

  4. adry Says:

    Angi, o sa-i transmit via internet reteta asta sora-mi din Treviso ca are copii si cred ca or sa se bucure grazav! Super arata si vad ca se mentin culorile si dupa ce sunt copti!

  5. angela Says:

    o stire buna ,multumim lira,pe langa manusi e bine sa ai grija sa nu se pateze mobila sau blatul de bucatarie!multumesc de complimente!

  6. lira Says:

    Coloranti alimentari se gasesc in Kaufland marca Colin , rosu, galben si albastru ( traiasca Romania) si sunt super ieftini 0.75 lei/buc, din culorile astea pe urma se pot combina ca sa derive si altele. Eu nu amfolosit inca, oricum mersi de sfat ca nu stiam ca trebuie sa port manusi de unica folosinta. Nu in ultimul rand FELICITARIII super super ideea si reteta

  7. denisa Says:

    superrrrrrrr nu mai cuvinte sunt deliciosi

  8. angela Says:

    uff..de-ai stii ce rau imi pare ,mi-ar fi facut placere sa imi descrii bucuria copiilor cand vedeau acesti biscuiti .oricum daca nu reusesti pana vineri sa gasesti coloranti poate pana de Craciun sa faci rost!

    eventual roaga pe soferii care merg la extern sa-ti cumpere.

  9. anca Says:

    Nu cunosc pe nimeni care lucreaza la patiserie dar o sa incerc totusi,de unde cumpar eu paine fac si prajituri si poate reusesc sa fac rost…dar atunci nu voi reusi sa fac pe vineri…

  10. angela Says:

    anca-imi pare rau ca nu gasesti coloranti ,mare pacat , sigur copii ar fi fost placut impresionati ca sa nu zic ca eu is tare curioasa de reactia lor!

    paula-dupa cum ziceam si eu ,incercam sa evitam ceea ce se poate ,chiar acum cateva zile am citit un referat despre pateul din tara :contine doar 15 %ficat si restul e un amestec de slanina macinata cu tot felul de aditivi si nitriti (efect cancerigen)

    ioana-buna ideea cu colorantul cu ceai verde,iar ca si colorant rosu se poate folosi suc de sfecla.

  11. Ioana Says:

    daca nu gasesti in comert nu cunosti pe nimeni la un laborator de patiserie? ar trebui sa aiba coloranti… eu am cautat mai demult in magazine si nu am gasit

  12. anca Says:

    Ti-am transmis felicitari dar nu ti-am spus ca si eu vreau sa fac…Dar bineinteles ca nu am gasit coloranti , am fost la Carefour si nu am gasit ,daca reusesc sa merg mai incerc acuma seara la Real…

    As vrea sa fac ca sa duc vineri la gradinita , asa ca o avanpremiera la Mos Nicolae (am vazut si acadelele lui Ioana si mi-au tras cu ochiul dar biscuitii sunt mai bine veniti deoarece nu se murdaresc copii)😉

    Daca reusesc sa ii fac o sa iti transmit reactia copiilor…

    Paula , ai dreptate…nu se stie cand ne imbarcam pe Titanic…Poti sa mananci toata viata “sanatos” si sa dispari din aceasta lume intr-un mod stupid…

  13. paula Says:

    foarte draguti, cred ca din cand in cand mai putem uita de atatea restrictii ma refer la coloranti oricum nu traim 1000 de ani🙂

  14. angela Says:

    mona- e drept ca si coloranti alimenatari nu sant sanatosi dar eu pe cat pot evit sa mananc conserve prefabricate ,bauturi gazoase,alimente din fast food,prajiuri pregatite in mod industrial,asa ca daca folosesc cateodata putin coloranti nu cred ca e asa grav.ca sa nu uit sant mult mai daunatori conservanti si aditivi decat coloranti care sant daunatori in cantitati mari.iar daca folosesti coloranti care provin din alimente ,pericolul e minim.asta bineinteles daca reusesti sa-i gasesti in comert

  15. angela Says:

    multumesc pentru felicitari

  16. Mona Says:

    de colorati sunt colorati dar cum ramane cu colorantii alimentari care nu sunt bineveniti?

  17. Ioana Says:

    in loc colorant verde poti folosi pudra de ceai verde ), cam scumpa dar se foloseste in cantitati mici si coloreaza frumos

    … mai ramane sa gasim inlocuitori pentru restul culorilor 😉

  18. anca Says:

    Super tare ! Felicitarile mele!


Lascia un commento

