Salata de pui cu mar si telina – Insalata di pollo ,sedano rapa e mela


 

salata-de-pui-cu-mar-telina-si-morcov

la ricetta la prepara da tanto tempo ed e sempre un succeso per che e sana ,profumata ,con un misto di sapori  originale .

Reteta o am  de mult timp, am pregatit-o de multe ori si de fiecare data are succes, e foarte sanatoasa si merge atat ca aperitiv cat si pentru o cina usoara.

Ingrediente/ingredienti

 150g carne de pui sau de curcan fiarta /150 g pollo bollito (tacchino)
 1grape-fruit / 1 pompelmi
1 mar mare/ 1 mela grossa
1 morcov/1 carota
o bucata telina/ 1 pezzo grosso di sedano rapa
putina maioneza (daca doriti)/poca maioneze ( optional)
sare/ sale

Preparare/preparazione

  1. Carnea de pui o taiem marunt, razalim morcovul, telina si marul.
  2. Daca dorim sa servim salata in cojile de grape fruit taiem un capacel, si cu degetul mare incepem sa despartim coaja de fruct, mergem incet incet de jur imprejurul fructului pana ce reusim sa golim frumos coaja.
  3. Curatam de pielita grape-fruitul si il taiem bucatele mici, amestecam cu restu ingredientelor, punem putina maioneza cat sa lege totul si umplem cojile de grape-fruit.
  4. Se poate face si cu carne de curcan

ITALIANO

  1. la carne  bollita la tagliamo a pezetini,gratuggiamo la carota ,il sedano e la mela
  2.  se volete usare come contenitore la buccia del pompelmo ,tagliamo un coperchio ,e con il ditto cerchiamo di separare la buccia dal frutto ,pian pianino
  3. puliamo la pelicina del pompelmo e mettiamo insieme con il resto degli ingredienti ,se volete leghiamo il tutto con della maionese  eriempiamo la buccia del pompelmo
  4. si può usare anche fesa di tacchino

18 Risposte to “Salata de pui cu mar si telina – Insalata di pollo ,sedano rapa e mela”

  1. Angela Says:

    brava! este o salata simpla de pregatit dar care te cucereste! Sa va fie de bine!

  2. iulia Says:

    am incercat si eu reteta ,delicioasa!si foarte aratoasa1nu am pus deloc maioneza si am folosit si pontul cu prezentarea in coji.super!

  3. Angela Says:

    cu rabdare! cu multa rabdare! acum am experienta il scot in timp mult mai scurt,important este sa nu ai taieturi pe degete ca ustura rau de tot sucul de grape fruit!

  4. gitana Says:

    explica-mi acum cum ai scos fructul din coaja🙂

  5. Angela Says:

    ma bucur ca te ajut cand ai nevoie! pupic!

  6. Habana Says:

    Angela, aceasta retzeta e minunata!!! Ce bine ca am vazut-o! Demult, de ani de zile, nu am mai pregatit-o. A fost mereu un succes!
    Multzumesc! Esti mereu pe “aproape” cand am nevoie de tine!
    Te pup!

  7. angela Says:

    mariana ,daca maine postesti poti sa o pregatesti pt. joi! savezi cat e de fina si mai ales cat e de gustoasa !aroma de telina impreuna cu grape fruitul ii da un gust foarte placut

  8. Mariana Says:

    As face-o pe miine,ca tare-mi trage cu ochiul.dar fac miine de post ceva!!si aia de varza abia astept s-o fac!(ne-am pus acu cica pe telina!!si vreau sa fac ceva inca cu ea!dar…ma inspir!eu nu prea foloseam telina da e asa buna!!!si asa fideluta subtire pap,pregatind cu ea ceva!!(am facut garnitura duminica linga puii la cuptor,pe linga alta garnitura(mazare+carote mici mici intregi!!a fost un deliciu!)te pup!

  9. angela Says:

    daca il tii mai mult de o zi in coaja de grape fruit ,prinde un pic de gust amarui.eu il servesc in coaja de grape fruit ,cand am musafiri pt ca e tare aspectuos.ai sa vezi ca o sa-ti placa mult aceasta salata!

  10. Mariana Says:

    Ce buna trebuie sa fie!dar nu imprumuta gustul de la coaja de grepe-fuit?cred co servesc numai ca atare!ce zici!pa,pa

  11. angela Says:

    sa-ti fie de bine!si te mai asteptam pe la noi!🙂

  12. emilia Says:

    tocmai am teminat de mancat !! super salata! nu am cuvinte..un deliciu.. felicitari ! =P~

  13. angela Says:

    eu zilele trecute am probat fara maioneza!

  14. Ada Says:

    < ![CDATA[cea mai sanatoasa reteta! f buna si intr-o dieta, cu maioneza light! felicitari! astept si alte retete la fel de sanatoase. ;) =P~ ]]= >

  15. angela Says:

    imi pare bine ca ti-a placut aceasta reteta,mai poftiti pe la noi si speram ca o sa te impresionam si cu alte retete!

  16. IRINA Says:

    e ceva nou,chiar m-a impresionat!

  17. angela Says:

    si foarte sanatoasa! grazie!

  18. dorica Says:

    inginioasa si frumoasa in acelasi timp1


Lascia un commento

