Pulpe de pui cu rosii, cartofi si arome


 

pulpe-de-pui-cu-rosii-cartofi-si-aromeCa tot nu am facut demult pui, azi am zis sa le fac ceva noutate care sa placa la tot poporul, reteta simpla dealtfel a avut mare succes, si toti au votat cu nota 10!

Ingrediente

6 pulpe pui
6 catei usturoi
2 cartofi mari (ai mei au fost uriasi)
20 de rosii mici (cireasa)
50 ml vin alb sec
rosmarin
salvie
sare, piper
cimbru
ierburi de Provence
turmenic

Preparare

  1. Se curata bine pulpele, le presaram cu sare, piper, turmenic, ulei si putin suc de lamaie. Le lasam asa cca 1 h.
  2. Punem intr-o tigaie ulei masline, adaugam cimbru, rosmarin, salvie, usturoiul si lasam cca 1 minut dupa care adaugam pulpele si le lasam sa se prajeasca putin.
  3. Adaugam vinul si lasam sub capac cca 5 minute dupa care punem cartofii taiati cubulete si lasam la foc mic, amestecam mereu si presaram cu ierburi Provence.
  4. Dupa cca 40 minute (intre timp controlam sa fie coapte pulpele si cartofii) punem rosiile taiate in jumatate, mai lasam 3-4 minute si servim cald.
  5. Cu aceasta mancare merge foarte bine putin iute-dulce!

7 Risposte to “Pulpe de pui cu rosii, cartofi si arome”

  1. Cristina Says:

    < ![CDATA[ sunt= la munca si mor de foame ...o sa incerc si eu reteta...cand ajung acasa,abia... :( ]] >

  2. angela Says:

    nu am inteles ce nu iti place! poate data viitoare o sa poti scrie!

  3. marginean Says:

    :-& 😦 :-& :-& :-& :-& :-& :-& :-& :-& :-& :-& :-& :-& :-& :-& :-& :-&

  4. angela Says:

    oana-nu stiu cu ce pui ai tu de-a face dar ai nostri nu au nici un gust.asa ca santem nevoiti sa-i condimentam mai bine,oricum nu folosesc arome care contn E-uri ci plante uscate sau verzi .iar cand folosesc aceste plante evit sa pun multa sare. nu uita sa ne spui cum a iesit ,ciao si o zi buna iti doresc

  5. oana Says:

    am sa tin cont de reteta…………. dar mi se pare ca pui prea multe ierburi, condimente si asta taie prea mult gustul crtofilor al puiului!

    🙂 o sa incerc sa vad cum iese fara prea multe condimente

  6. maria Says:

    acummi-ati facut pofta de pui!simi-e si foame!


Lascia un commento

