Frigarui la cuptor


 

frigarui-la-cuptorAu fost asa de reusite ca a mancat toata lumea cu pofta!

Ingrediente

500g carne de vitel
1 ardei gras
1 ceapa
5-6 rosii cireasa
500 g cartofi
2 morcovi
ulei
sucul de la 1 portocala
sare, piper
condimente pentru gratar

Marinata

foi dafin
frunze telina
frunze patrunjel
otet

Preparare

  1. Taiem carnea bucatele mici si o punem la marinat in apa cu otet, piper, sare, foi de telina, patrunjel. Dupa 3-4 ore scoatem carnea si o uscam cu un servet.
  2. Taiem ardeiul in bucati mari, taiem si ceapa, rosiile le lasam intregi si le punem pe frigarui, alternand bucati de carne si legume.
  3. Eu am pus arome amestecate de: oregano, patrunjel, rozmarin si sare; am uns carnea cu un amestec de ulei cu suc de portocala si am dat la cuptor la 220 grade, din cand in cand am uns carnea cu amestecul de ulei si suc de portocala .
  4. Intre timp am curatat cartofi si morcovi si i-am pus la fiert in apa sarata, cand erau aproape fierti i-am pus intr-o tava dupa care am dat la cuptor.
  5. Cand a fost gata carnea am mai uns-o inca odata cu amestecul de ulei si suc portocala si am servit pe pat de cartofi si morcovi.

5 Risposte to “Frigarui la cuptor”

  1. roxana Says:

    < ![CDATA[ deja= mi-e= foame!]]= = = >

  2. angela Says:

    ciao mariana-scuza-ma dar nu am inteles prea bine intrebarea,vrei sa faci aceste frigarui in tigaie?sau ai ceva carne si ai dori sa o faci la tigaie ? depinde de ce fel de carne e ….astept sa imi explici mai bine.

  3. Mariana Says:

    Buna Angela!la tigaie de gratar ce mi-ai sugera???

  4. Angela Says:

    da,acum depinde si de tipul de carne

  5. natalia Says:

    mi-a plàcut retzeta, dar aproximativ cìt trebuie sà stea carnea la cuptor? la 220 grade bànuiesc cam vreo 30-45min?


Lascia un commento

