Chiftele din peste – Polpette di pesce


chiftele-din-peste

Ingrediente/Ingredienti

 2 pastravi (trote)/ 2 trote
2 morcovi/ 2 carote
2-3 cartofi/ 2-3 patate
frunze telina/ sedano
dafin/alloro
putin vin alb/un po’ di vini bianco
boabe piper/ pepe intero
ou si pesmet/uovo e pane gratuggiato

Preparare/Preparazione

  1. Am pus cartofii, morcovii si frunzele de telina, cele de dafin, piperul boabe si putina sare intr-o oala cu apa si vin si cand au fost aproape fierte am adaugat si pestele.
  2. L-am fiert circa 5-7 minute dupa care am scurs apa din oala, am curatat pestele de oase, am macinat cartofii si morcovul impreuna cu pestele si am sarat din nou.
  3. Am pus si putin patrunjel dupa care am facut chiftelute, le-am tavalit prin ou si pesmet si am dat la cuptor. Cateva le-am prajit in ulei dar cele facute la cuptor sant mult mai bune si mai sanatoase.
  4. Am servit cu lamaie si ulei masline

ITALIANO

  1. in una pentola grossa ho messo ha bollire ,le patate,sedano le carote l’alloro ,il pepe.,sale e il vino bianco,quando la verdura eera quasi cotta ho aggiunto anche il pesce(pulito)
  2. ho fatto bollire per ancora 5-7 minuti ho tolto l’acqua,ho pulito il pesce dalle osa e pelle e ho macinato il pesce con la verdura (assagiate di sale)
  3. ho aggiunto del prezzemolo ho fatto le polpetto le ho passate nel uoavo sbatutto e il pan gratattao ,
  4. gli fatto cuocere a forno sulla teglia rivestita con carta forno ,qualcuna ho fritto nel olio ma quelle fatte a forno sono piu sane
  5. sono buone con limone

 

4 Risposte to “Chiftele din peste – Polpette di pesce”

  1. miriam Says:

    de ce idea de a scrie intr-o alta limba cand nu se cunosc bine regulile de gramatica?!

  2. Angela Says:

    eu fac asa si chiftelele din carne…e un mod de a elimina grasimile!

  3. Dana Says:

    Fac si eu destul de des chiftele din peste, insa la cuptor nu am facut niciodata. Cu siguranta voi incerca si varianta la cuptor.


Lascia un commento

