Razatoare multifunctionala – Gratuggia multiuso


Affetta e grattugia in modo originale e creativo! Queste tipo di   grattugia multipla con  lame intercambiabili permette di grattugiare ed affettare frutta e verdura velocemente ed allo spessore che desideri. • Grattugia Media: per grattugiare sedano, carote, patate, zucchine e frutta • Grattugia Fine: per grattugiare frutta, cioccolata, carote • Grattugia Molto Fine: per grattugiare il parmigiano, la buccia degli agrumi e la noce moscata • Affettatrice: per affettare in modo veloce e regolare zucchine, carote, patate, funghi, tartufi e pomodori • Affettatrice taglio ondulato: per affettare patate, cipolle, zucchine e la frutta Il pratico salvamani,  permette di lavorare velocemente ed in tutta sicurezza.

 Aceasta razatoare va permite sa taiati ,razaliti  in mod original si creativ,avand lamele care se schimba va permite sa razaliti fructele si verdeturile repede si la grosimea pe care o doriti .Razatoarea mijlocie se foloseste pentru a razali:telina,morcovi,cartofi ,zucchini si fructe.Razatoare mica este pentru fructe,cuicolata,morcovi.Razatoarea cea mai mica se foloseste pentru a razali parmezanul,nucsoara,coaja de lamaie.Cutitul este mobil si va permite sa taiati repede si in mod egal:zucchini,morcov,ciuperci,rosii.Cu cutitul ondulat puteti taia ,cartofi,branza,fructe.Razatoarea este practica si datorita capacului care va protejeaza mainile de taieturi.

4 Risposte to “Razatoare multifunctionala – Gratuggia multiuso”

  1. Angela Says:

    eu am luat-o de la LIDL ,dar mai nou am vazut ca se gasete si la “mercato stradale”

  2. Rosablu Says:

    Interesanta razatoarea-multifunctionala.
    Angela, de unde ai cumparat-o ?

  3. Angela Says:

    eu l-am platit pana in 10 €,nu mai stiu exact!

  4. adry Says:

    Angi, te invidiez ca ai instrumentul asta!!! Mi-l doresc si eu tare mult!!! Sti cumva si pretul?


Lascia un commento