Midii umplute la cuptor – Cozze ripiene al forno


midii-umplute-la-cuptor12

sapete tutti quanto si mangiano veloce,per prepararle e meglio acquistare delle cozze  pulite

Daca midiile nu sunt curatate e o reteta care va ia o gramada de timp. Dar puteti sa le cumparati gata curatate, ceea ce va sfatuiesc din toata inima. Eu am avut ca ajutor o vecina, Lucia, care m-a ajutat la fotografiat si mai ales la desfacutul midiilor.

Ingrediente/ingredienti

midii proaspete curatate/cozze pulite
pesmet/pangratatto
patrunjel/prezzemolo
1 catel de usturoi/ 1 spicchio aglio
ulei masline/olio oliva
lamaie/limoni
piper/pepe

Preparare/preparazione

  1. Se curata midiile. Tehnica de curatarea a midiilor o puteti vedea aici.
  2. Intr-un bol punem pesmetul, piperul, frunzele de patrunjel taiate, usturoiul pisat si ulei de masline cat sa obtinem o pasta. Nu puneti sare.
  3. In fiecare cochilie, peste midie, punem cca o lingurita din compozitia cu pesmet dupa care dam la cuptor cca 20 minute.
  4. Servim cu lamaie ca aperitiv.

ITALIANO

  1. si puliscono le cozze come ho spiegati qua
  2. in un piatto metiamo il pangratatto,pepe,prezzemolo,aglio e olio di oliva  finche il composto si lega,non aggiungete sale
  3. in ogni  conchilia con cozza si mette del composto ,mettiamo le cozze su una teglia con carta forno e le mettiamo nel forno per 20 minuti
  4. vanno bene come antipasto con delle fette di limone

midii-umplute-la-cuptor10midii-umplute-la-cuptor11

4 Risposte to “Midii umplute la cuptor – Cozze ripiene al forno”

  1. Angela Says:

    ce ma bucur! spor la treaba!

  2. adry Says:

    Angela am gasito!! Abia astept s-o fac!!!

  3. Angela Says:

    stiu despre ce reteta povestesti ,o prietena a pregatit odata ,sa vad daca imi poata da reteta,

  4. adry Says:

    Acum ca stiu sa le deschid o sa fac si cozze gratinate!!
    Imi plac atat de mult (am mancat dar nu le-am facut eu!!!)
    In Puglia au o reteta cu cozze, cartofi, orez (si nu mai stiu ce?) totul la tava la cuptor!! Sunt cel putin 15 ani de cand am fost ultima data prin partile alea dar mancare asta mi-o amintesc bine!!! Pur si simplu e o nebunie!!! Trebuie sa caut reteta pe net!


Lascia un commento